Klachtenmanagement software

Dynamische en duurzame organisaties verbeteren continu. Deze kenmerken vragen om een digitaal volgsysteem gericht op alle voorkomende klachten- en verbeter issues. Snel inzetbaar door de gebruikersvriendelijkheid en omdat geen eigen infrastructuur nodig is. Dus geen investeringen.

Beter inzicht
Improware is een digitaal volgsysteem welke u kunt inzetten voor het registreren en bewaken van uw klachten, verbetervoorstellen of andere registraties. De klachtenregistratie wordt transparant en toegankelijk. Onafhankelijk van plaats, tijd, persoon en medium-onafhankelijk. Iedereen weet waar hij aan toe is en krijgt een melding als hij op actie staat. Dit vergroot, door zijn eenvoud, de snelheid waarmee u uw klachten, afwijkingen en verbeteringen kunt oplossen of uitvoeren. Registraties voor het klachtenmanagement worden centraal beheerd maar de actuele status is altijd organisatiebreed voorhanden. Iedereen weet wie wat wanneer moet doen voor een juiste klachtenafhandeling (ISO 10002). Met de online rapportages zijn eenvoudig preventieve maatregelen vast te stellen.

Van kosten naar besparingen en innovaties
Improware als digitaal managementsysteem maakt, mede door de online rapportages, probleemgebieden en verbetermogelijkheden duidelijk. Gebruik dit als hefboom om kostenposten om te buigen naar besparings- en innovatiemogelijkheden.

Improware direct bekijken en gebruiken
Wilt u Improware direct gebruiken, klik dan op de Quick Start - knop. In minuten heeft u een volledig functionele 30-dagen-demo. Op de startpagina van Improware vindt u meer informatie hoe de applicatie in te zetten.
Maak nu uw volgsysteem aan en gebruik deze een maand op proef

Improware nu al vanaf 123 euro per maand
Een Cloud oplossing
Als Cloud oplossing is Improware laag drempelig en overal inzetbaar. Waar u ook bent, de meldingen kunt u via het Web eenvoudig invoeren en opvolgen. Probeer het zelf in een eigen demo-omgeving.

Een demo versie is bereikbaar via:

Improware, nu ook toepasbaar voor 8D-methodiek

Ons klachtenmanagement systeem Improware is nu ook zo in te richten dat het voor de 8D-methodiek te gebruiken is.

De 8D-methodiek is een bekende probleemoplosmethode om gestructureerd van een probleem of klacht de oorzaak te vinden en deze op te lossen. Om zo toe te werken naar continue procesverbeteringen.

Een demo versie van de 8d-methodiek is bereikbaar via:


Live web demo
Via schermdeling kunnen we u een demonstratie geven van Improware. U krijgt dan een goed beeld van de werking van Improware voor uw klachtenmanagement en uw vragen kunnen direct beantwoord worden. Heeft u interesse in een online demo, maak dan gebruik van het contactformulier. Wij kunnen u dan direct een live demo geven of een afspraak maken.

Voor een verhelderend gesprek belt u naar 050 – 5370080 of mailt naar info@metaware.nl.
Zodra wij bericht hebben ontvangen zal een medewerker van ons contact met u opnemen om een afspraak te maken voor een online webdemo of instructie.



Improware in steekwoorden
• laagdrempelige registratie
• meldingsafhankelijke invoer
• persoonsgerichte attendering en toewijzing
• centrale voortgangsbewaking
• actueel en volledig overzicht
• doelgerichte analyse en rapportage
• lagere operationele kosten
• geen investeringskosten
• snel inzetbaar
• geen IT kennis en infrastructuur nodig
• layout in eigen huisstijl


Improware is geoptimalizeerd voor MS Internet Explorer 9 of hoger.
Share |