Managen hoogwaardige service-activiteiten richting klanten

Is deze bedrijfssituatie ook op u van toepassing? Herkent u onderstaande kenmerken?
  • Business case
    • management hoogwaardige service-activiteiten richting klanten
  • Bedrijfssituatie
    • meerdere business units opererend vanaf verschillende locaties
    • intensief klantencontact met korte doorlooptijden
    • hoge mate van geïntegreerde supply chains
  • Bedrijfsvoordelen en ROI overwegingen
    • bedrijfsondersteuning bij de klant met persoonlijke service
    • onderhouden van langdurige, rendabele klant en partner relaties
    • korte doorlooptijden mbt call opvolging
    • single-point access voor alle ondersteunings vragen, zoals klachten
    • reductie van ondersteuningskosten door een uniforme werkwijze
    • beter overzicht van call afhandeling, ongeacht geografische locatie
DHL Exel is één van de grootste aanbieders van logistieke diensten ter wereld. Het bedrijf beperkt zich niet alleen tot de transport van goederen, maar is actief in de gehele logistieke keten. Aan de hand van Metaware's Biware, kan DHL Exel op de juiste manier omgaan met haar klanten zodat deze te allen tijde tevreden kunnen zijn. Lees voor meer details over deze hoogwaardige service richting klanten het succesverhaal van DHL Exel.

Een ander logistiek dienst, KCS, maakt gebruik van Improware omdat ze vanuit de Cloud willen werken.
Share |
 
Ad Voets Direct chatten

E-mail: Ad Voets