Bedrijfsdocumentatie snel toegankelijk voor Klantenservice

Is deze bedrijfssituatie ook op u van toepassing? Herkent u onderstaande kenmerken?
  • Business case
    • Klantenservice - Customer Service moet vragen van klanten snel beantwoorden
    • Productdocumentatie is uitgebreid en verandert snel
  • Bedrijfssituatie
    • Customer Service is een belangrijk onderdeel van het primaire proces
    • Het call center opereert vanaf meerdere locaties
    • De call center medewerkers rouleren snel
    • De organisatie groeit snel, wat vraagt om efficiënte hulpmiddelen
  • Bedrijfsvoordelen en ROI overwegingen
    • Effectieve communicatie naar klanten
    • Goed imago van call center
    • Lager afbreukrisico door verkeerde / verouderde informatie
Bol.com is in Nederland marktleider op het gebied van online boekenverkoop. Naast boeken verkoopt bol.com entertainment (o.a. CD’s en DVD’s), consumentenelektronica en speelgoed. De omzet van het in 1999 opgerichte bedrijf steeg in 2010 tot 318 miljoen euro. Om een indruk te geven van het volume: tijdens een recorddag in 2010 verkocht bol.com 3,5 artikelen per seconde. In 2013 zien zakelijke verkopers een omzetstijging tot wel 50%, bol.com passeert de grens van 7 miljoen artikelen Lees hoe zij Proware gebruiken.
Share |
 
Ad Voets Direct chatten

E-mail: Ad Voets