Biware - de software oplossing voor klachtenmanagement

Elke gezonde organisatie is continu bezig met verbeteren, verbetermanagement. Dit beperkt zich niet alleen tot klachten, de klachtenprocedure, maar tot elke verbeterkans binnen en buiten de organisatie. Groeiende concurrentie en hogere klantverwachtingen stellen in toenemende mate hoge eisen aan een effectief klachtenmanagement, of breder gesteld, een effectief call management.

Metaware biedt met Biware dť software oplossing voor een adequaat call management ook wel klachtenafhandeling. Biware voorziet in een efficiŽnte en effectieve wijze de registratie, opvolging en rapportage van alle calls. Of het nu klachten, kansen, verbetervoorstellen of een ander type call is. Biware is een uiterst flexibel in te richten systeem, zodat volledig aan de eigen wensen van de organisatie kan worden tegemoetgekomen. Door zijn meervoudige workflow en call codering kunnen alle calls stap-voor-stap op het juiste moment naar de juiste mensen worden doorverwezen. De verantwoordelijken zijn zo makkelijk in staat het proces te monitoren en aan senior management te rapporteren. Zo zijn alle ingredienten beschikbaar om calls in verbeteringen om te vormen. Kortom: alles om te voldoen aan uw hoge eisen voor klachtenafhandeling, klachtenmanagement of verbetermanagement.
Voor organisaties die volledig via het Web, in de Cloud, willen werken hebben we Improware.

U kunt hier meer over lezen in onze brochure, deze is te vinden in het rechtervenster.


Klachtenmanagement


Pilot versie
Mocht u verder nog geÔnteresseerd zijn in onze producten en/of diensten, vraagt u dan naar onze pliot versie. Deze pilot stelt u in staat om een maand lang ťťn of meer van onze software producten uit te proberen binnen uw organisatie. Bij dit aanbod inbegrepen is een speciale licentie-payback garantie.

Demo op locatie
Wij bieden u met genoegen een meer gedetailleerde demonstratie van onze software applicaties aan. Deze demonstratie is niet slechts een presentatie van alle functies van de applicaties, maar ook een uitwisseling van gedachten over mogelijke oplossingen. We hebben immers vele jaren van ervaring op onze naam staan!

Workshop
Het succes van welke applicatie dan ook wordt uiteindelijk bepaald door de gebruikers ervan. Onze case-georiŽnteerde workshops bieden de gebruikers en applicatiemanagers van uw organisatie een hands-on training in gebruik en onderhoud van onze applicaties.

Rollout
Doordat wij onze applicaties eerst implementeren in een micro-omgeving, kunnen ze geÔnstalleerd en getest worden in overeenstemming met de wensen van de klanten. Zodra dit proces beŽindigd is, kunnen de applicaties verder ''uitgerold'' en geÔmplementeerd worden in de rest van de organisatie. De mogelijkheid om onze applicaties aan te passen aan de behoeften van de klant verzekert deze optie.
Share |
 
get the flash player to see this player.